Сервіс

Сервісний контракт - це договір з нашим підприємством, що гарантує клієнту комплексне і своєчасне виконання сервісних послуг. Такий контракт дозволяє нашим клієнтам витрачати в 2 рази менше коштів на обслуговування обладнання.

Сервісний контракт включає:

  • - Калібрування/юстування
  • - Перевірку, калібрування ЦСМ (оцінка роботи вимірювального приладу, підтвердження відповідності засобів вимірювань метрологічним характеристикам)
  • - Технічне обслуговування
  • - Ремонт обладнання
  • - Технічний аудит з відповідними рекомендаціями щодо кожного приладу
  • - Тестування (кваліфікацію) обладнання
  • - Валідацію 
  • - Діагностику

Технічне обслуговування є основним елементом Сервісного контракту.

ТО включає своєчасний огляд, профілактику, чистку, калібрування обладнання, що дозволяє звести до мінімуму ймовірність його поломки.

Зазвичай основною причиною несправності обладнання є недотримання правил експлуатації, відсутність профілактичних робіт і використання неоригінальних комплектуючих та витратних матеріалів. Заводські несправності зазвичай малоймовірні.

Сервісний контракт дозволяє нашим клієнтам:

  • - Здійснювати оплату частинами
  • - Планувати виїзд фахівців (наш менеджер заздалегідь нагадає про необхідність проведення робіт та обговорить чіткі терміни, враховуючи сезонність)
  • - Проводити навчання для співробітників (наші сервісні інженери дають чіткі інструкції та рекомендації щодо роботи та обслуговування дорогого і складного обладнання)
  • - Подовжити термін безперебійної роботи обладнання щляхом своєчасного проведення ТО
  • - Підтримувати зв’язок з сервісними спеціалістами та отримувати своєчасну консультацію
  • - Планувати бюджет (після ТО стає зрозуміло, який ресурс у обладнання, як можна продовжити термін його служби і чи є необхідність у купівлі запчастин чи заміні обладнання)
  • - Працювати з однією компанією і тим самим зменшувати витрати на виїзд спеціалістів
  • - Отримати акт обслуговування для відповідності лабораторії вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 або підготувати обладнання до аудиту

Заключити сервісний контракт можна, зателефонувавши нашим менеджерам за телефоном +38 (044) 363-17-74, +38 (067) 011-17-74, +38 (050) 010-47-74.

Ви також можете надіслати запит на нашу електронну пошту sales@llg-ukraine.com